czwartek, 3 stycznia 2013

Informacje bieżące

Zostałem przez zespół obdarowany zaufaniem i wybrano mnie na redaktora. Jest to ciężka praca pomimo, że zespół jest dobrze zorganizowany. Moja praca polega na udzielaniu się w zespole "aktualności" a także na nadzorowaniu pracy pozostałych zespołów. Moi podopieczni mają tyle pomysłów, że trudno dokonać selekcji i wybrać najciekawsze do gazetki szkolnej.
Tak naprawdę, to nie jest jedyne moje zajęcie na terenie szkoły. Na co dzień aktywnie pracuję w sklepiku szkolnym. Na przerwach właśnie tam przebywam.
Zależy mi na nauce, więc staram się rzetelnie wywiązywać z obowiązków, a to także wymaga pracy i czasu. Lubię też sport. Często uczestniczę w treningach.
Jak widać wiodę aktywny tryb życia.
Pozdrawiam 
Grzegorz Z.         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz